دانلود بازی کم حجم و فکری Glyph

سیب دانلود

از دانلود لذت ببرید.

با سلام ... ورود شمارا به وب سایت سیب دانلود .خوش آمد میگوییم .در سیب دانلود عضو شوید و از امکانات مختلف استفاده کنید. همراه با سیب دانلود از دنیای مجازی لذت ببرید

انلود بازی کم حجم و فکری Glyph

http://dl.freegames.ir/images/glyph_screen.jpg

 عنوان بازی فکری و جالبی بوده که در آن باید سعی کنید تا با حل معماهای متعدد که با آن روبرو می شوید دنیا را از نابودی نجات دهید. در این بازی شما با مراحل بسیار زیادی برخورد می کنید که در هر کدام راز و معما جدیدی را باید حل کنید و در این مراحل می توانید از ویژگی های خاصی مانند تبدیل تعدادی از الماس ها به رنگ مورد نظر خود یا از نمادهای باستانی و سایر ویژگی هایی که در مسیر بازی Glyph با آن و طریقه استفاده از آن آشنا خواهید شد استفاده کنیدعلاوه بر این تمام قدرت های شما مثل قدرت تغییر رنگ اجسام به رنگ مورد نظر قویتر شده به طوری که شما می توانید اجسام بیشتری را به رنگ مورد نظر خود در آورید. از دیگر ویژگی هایی که در بازی به دست خواهید اورد قدرت منظم کردن اشیا است.

این قدرت در سه حالت وجود دارد که در بالاترین حالت خود تمام اشیا هم رنگ را در کنار هم قرار داده و راه پیروزی شما را همواتر از قبل می کند.اما همه چیز به همین سادگی نیست.در مراحل بالاتر شما با سنگ های سیاهی مواجه می شوید که اجزاه نخواهند داد تا شما به راحتی در مراحل پیروز شوید. اما باز هم در این مراحل به قابلیت های جدیدی برخورد می کنید که شبیه نمادهای قدیمی هستند این نمادها باعث می شوند تا شما سنگ ها را از میان برداشته و به سرعت سعی در حل معما کنید. هر چقدر از شر این سنگ ها خلاص می شوید، باز هم ناگهانی با آن روبرو می شوید. اما توجه کنید در بازی Glyph بیش از هر چیز دقت حرف اول را می زند، زیرا در مراحلی شما باید به تصاویر دقیق نگاه کنید و حرکات را دوباره انجام دهید. به خاطر داشته باشید که این بازی بیشتر به دقت و هوش شما بستگی دارد. در حالت کلی بازی Glyph می تواند به میزان قابل قبولی کاربر را سرگرم کند.

لینک دانلود باحجم 4mb:لینک مستقیم

منبع:فری گیمرز


Create your flash banner free online Create your flash banner free online

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب: دانلود بازی کم حجم و فکری Glyph, فکری, بازی, کامپیوتر, ,

] [ 14:39 ] [ سامانی پور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه